fredag 5 juli 2013

Grinunge!

Badkillar <3

Alltså den här eftermiddagen, fy f*n! Elton började tjuta vid maten för att han var tvungen att äta makaroner och köttbullar också, och inte bara sylt! Sedan tjöt han för att jag tog ifrån honom hans leksaksbil (eftersom han lekte med den istället för att äta...), detta pågick i någon timme. Sedan cyklade han nöjt till lekparken, då började han tjuta för att han inte hade någon drake. Då lånade Ellioth ut sin hemmagjorda drake till honom, och ungen log i två sekunder tills han började tjuta igen för att han inte kunde få draken att flyga. Då kom han på att han var sjuk och tjöt därför och ville hem till mormor. Väl hemma hos mormor tjöt han för att Ellioths drake gått sönder. Sedan tjöt han för att Ellioth lekte med en bil som han ville ha. Då skulle morfar ta med dem till kanalen och titta på Wasa Lejon och då började han tjuta för att Ellioth inte ville att han skulle få ta med hans trasiga drake och där tröt mitt tålamod. Elton fick stanna hemma och sitta och lugna ner sig i mitt knä. Han skrek ("AAAAAAJ, sluta slå mig mamma, sluta göra illa mig!" Öh, jag höll honom bara i mitt knä...) och slogs så mormor skämdes (grannarna kunde ju höra!) och drog... Jo, men skitkul ledig dag! Verkligen...
De lekte i alla fall glatt ihop en stund innan vi åkte hem när de badade i poolen och sprang i vattenspridaren. Nu är det läggdags för dem och jag ska lägga mig på soffan och ladda för sex arbetsdagar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar