tisdag 9 juli 2013

Hur torkar ni er i rumpan?

Den dagliga är klar! 16 min hittills denna vecka, 24 to go! (206 min har jag skramlat ihop på sex veckor :)).

Hett, hett, HETT på jobbet idag! Jag har nog druckit nästan tre liter vatten idag och det här helt galet för att vara mig som normalt sett dricker cirka 2 deciliter :) Men det behövdes! Jag har även skaffat mig snygg bonnbränna på armarna nu också, kul! Tur att jag inte ska ligga och steka på någon strand i sommar, dock är jag aningen nervös inför stundande bröllop (7 sept)...

Lyssnade på ett intressant "ämne" på radion imorse förresten, det handlade om bajs och hur vi gör när vi torkar oss efter att ha gjort nummer två. Någon avslutade själva torkningen med att ha lite vatten på pappret medan en annan skrattade och tyckte att det var helt absurt. Då gjorde de en jämförelse... Om man skulle få exempelvis bajs på armen skulle man ju inte bara torka bort det med ett papper och sedan skulle det vars bra utan där tvättar man ju helst med både tvål och vatten också. Men i rumpan liksom, där nöjer vi oss med bara papper... Eller :)? Blöter ni era papper? Haha, skit(?)kul! Eller är jag bara galet trött :)? Tror't! Har nog gått en bra bit över milen idag (imorgon ska jag kolla med runkeeper)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar