torsdag 1 augusti 2013

Jag börjar nog gilla dem...

När man jobbat 10-19 och inte ens vill gå hem när parken stänger, då har man världens bästa jobb va? När man liksom från början inte haft något intresse för djur alls och nu känner att halva djurparken kunde få bo i min (kommande) trädgård? När man står och "ååååååh":ar åt en liten elefantkalv i över en timme och känner för att smita in till dem för att få se liiiite närmre... Alltså jo, jag måste nog erkänna att jag nog faktiskt gillar ett och annat djur nu! I alla fall så länge det håller sig på sin sida staketet :) Och okej, när gorillahonor sitter och onanerar mitt framför våra gäster och de frågar mig vad hon egentligen sysslar med, då svarar jag: "Hoppsan, nu var jag visst tvungen att gå bort till schimpanserna, hej hej!". Är galet trött nu efter en ännu helt FANTASTISK dag på djurparken men med världens största tidsoptimist till karl är det visst dags att ta tag i städningen nu innan det ska vara tyst vid 22... Suck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar