fredag 19 juli 2013

Wt-område!

Haha, detta skrevs om mig igår... De flesta vet att jag skriver denna blogg med glimten i ögat (som att vi passar bättre in i Djursholm än där vi bor nu) men alla gör inte det. Och ja, jag står fast vid att Haninge (i Linköping) är ett wt-område, sedan kan ju wt tolkas rätt fritt, min tolkning får ni ikväll. Jag ska även berätta för er varför jag vill anmäla denna kvinna (som skrivit nedstående!) till socialen!

"Alltså man kan fråga sig hur en del vuxna människor ser på andra & deras liv, nu har jag läst bloggen där en "GRANNE" skriver om white trash.....nu bor vi visst i ett sånt område....alltså hur mycket bättre tror hon själv att hon är! Det som stör mig mest just nu är att DENNA "vuxna" människa istort sett varje dag går förbi min lya & hon kan inte låta bli att titta in hos oss, då jag har dörren öppen, detta gjorde hon även idag, för jag & dottern såg henne genom fönstret........som en annan granne sa, hon måste ju relatera detta till sig själv för ikväll gick hon ju omkring i simpla mjukisbyxor i området!.....Jag vet töntigt att bry sig men SLUTA TITTA IN HOS MIG NÄR DU HAR DINA FÖRDOMAR!! Eller förklara för mig & flera grannar vad du relaterar detta till. För ALLA jag känner som bor i Haninge, har utbildning & jobb! & låginkomsttagare kan man fan inte vara när man betalar dessa hyror som vi gör. Så man kanske ska tänka till innan man uttalar sig om ETT HELT OMRÅDE & DESS MÄNNISKOR SOM BOR HÄR FÖR VI TRIVS FAKTISKT HÄR!! Lusläser man dessutom hennes blogg kan man se att hon själv bara har ett sommarjobb!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar