tisdag 2 juli 2013

Mer träning, mindre godis!

Tack för inflyttningspresenterna Stångåstaden (vår hyresvärd, för er läsare som inte bor i stan!)! Vi fick ett presentkort när vi flyttade in som vi fick åka och välja ut lite saker för. Jag hittade massor fint jag ville ha men detta fick det bli :)

Min träningsvärk är inte nådig idag men ändå pallade jag 4 minuter plankan nu på morgonen (2 minuter återstår till kvällen!)! Jag måste komma igång med träningen igen men det är så svårt att hinna nu när jag jobbar och slutar sent. Mina lediga dagar MÅSTE helt enkelt vara träningsdagar!
Och undrar ni hur det gick med vår godisfria månad? Inget vidare. Jag åt min pajbit redan i början på förra veckan och när Mange berättade att han tjuvat med glass åt jag en till pajbit i söndags :) Och igår åt jag en glasstrut och en kola. Det är sjukt mycket bättre än vanligtvis i alla fall och mitt sötsug är nästan redan borta!

Nej, nu jobb 9.30-18. Ha en fin dag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar