lördag 20 juli 2013

Rubriktorka

Hängt med dessa snyggingar idag, Rödkrut & Sjösjuk! Världens bästa jobb ni vet :)

Var liiiite trött idag då vi googlade wt och hängde på youtube och lyssnade på Knappen & Hakim till 1 inatt. Jag som behöver min 8 timmars skönhetssömn för att fungera liksom. Har fnittrat som en tok på jobbet idag, tröttheten slog in redan vid 11 liksom. Fick tillrättavisa lite wt-personer också, det satt extra fint idag ;-) Jag har ju turen att arbeta i en rökfri park, tummen upp!

Tack Anna som skrev till mig och bad mig ha kvar bilden på barnet på förskolan, det var ju hennes Jonathan! (Hon kände igen honom på ansiktet :))

Nä, läggdags strax... Imorgon är det ju först jobb och sedan var ju tanken att vi skulle åka till Skåne hela familjen men nu har Ellioth 39,3 i feber. Förhoppningsvis har det gått över tills imorgon (Elton hade ju bara feber en dag!) och då åker vi, annars får jag och Elton ta tåget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar