fredag 12 juli 2013

Precis min smak...

Ny härlig top för en stekhet dag som denna (okej, jag köpte den för över en månad sedan men jag jobbar ju jämt så hinner knappt använda mina egna kläder!)!

Min enda lediga dag denna vecka och jag hade tänkt mig sovmorgon, men gissa vad? Jo, en låssmed skulle självklart komma och kolla vårt lås. Kul. Aja, fick "sovmorgon" till 6.30 iaf och hann dra mig lite på soffan, planka och bädda rent i lugn och ro innan vi for ut i det fina vädret. Destinationen var Ljungsbro för att titta till morfar, fira mormor som blir 65 idag och sola och bada på deras oas till baksida :) Efter lunch fick jag och Elton skjutsa morfar till sjukhuset då hans sår på benet blödit igenom och behövde läggas om. Påvägen hem stannade vi på XXL där jag köpte mig nya "jobbarskor". Jag hade ett par nya (jag köpte i slutet på april) men det hade redan gått hål i dem så jag reklamerade dem igår och köpte ett par nya. De kändes dock inte helt hundra så nu köpte jag dem jag trånat efter ett tag och så får jag lämna tillbaka dem jag köpte igår :) Velig kvinna, jotack!

Nu ska jag fortsätta njuta i solen ett tag till innan det blir hemfärd! Imorgon är det kortdag på jobbet (9.30-15) så efteråt hinner jag förhoppningsvis med lite stek i solen i sommarstugan och kanske en grill också :) Jag fullkomligt ÄLSKAR detta väder, det är PRECIS i min smak! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar