fredag 5 juli 2013

Mamma-Ellioth-fm!

Idag har har Ellioth och jag haft en mamma-son-förmiddag (Elton har sovit hos mormor och morfar!). Först tog vi sovmorgon till 8.20 och sedan for vi ner på stan där jag fick mina naglar fixade. Ellioth varvade besöket med att sitta i mitt knä och hänga på en egen stol och spela på iPaden. Snällare unge (att ha med sig på sådant här "tråk") får man ju leta efter! Efteråt gick vi och hämtade några presenter vi beställt och så blev det en sväng på H&M. Där valde Ellioth ett Angry Birds-skärp till sig själv och så ville han köpa ett likadant till lillebror <3 Dessutom fick de nya kepsar, zebrashorts och linnen, jag kan liksom inte låta bli när jag springer förbi sådär!

Nu kör vi lite Ljungsbrohäng! Lite sol på min lediga dag vore ju inte helt felt... Snälla?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar