söndag 28 juli 2013

Meningslös dag.

Fyndade detta linne på Stadium idag!

Vilken meningslös dag... Hade jag fått en dag i solstolen hade jag säkert gillat den (en dag med bara sollapande utan kids som ropar och ska ha hjälp med både det ena och det andra hela tiden!), men nä, sommarstugehänget fick jag ju ge upp rätt snart. Jag var sedan lagom bitter när jag fick för mig att plocka hallon och brände mig på brännässlor som gav mig stora brännblåsor på benen, och det samtidigt började spöregna. Jag åkte hem till mina föräldrar (inte ens de var hemma!) i hopp om att solen skulle titta fram och jag då skulle kunna hänga på deras baksida, men nä, så blev det inte heller. Jag slumrade en stund på deras soffa och vaknade av att de kom hem, tjoho, jag fick lite sällskap i alla fall! :) Jag tjatade på de där pensionärerna att vi kunde luncha ihop (jag hade med eget som jag skulle picknickat på i stugan!) men de har ju så jäkla fullt upp jämt så jag fick äta själv. Det verkar livsfarligt att bli pensionär, då har man fullt upp jämt (även om mor mest sitter med sin iPad!)...
Åkte hemåt vid 16-tiden med ett stopp på Stadium. Är ute efter ett par löparskor men jag hittar inte de rätta. Som tur var hittade jag ju ett linne jag kunde trösta mig med ;-) Tänkte att jag behövde det för att peppa för det stundande träningspasset, det slutade med ett annat linne iaf. Och satan vad tungt det var idag, det känns att jag inte tränat på typ 1,5 månad vill jag lova :( Nu har jag vikt tvätt, tvättat, hängt ny tvätt, diskat, ja allt för att fördriva tiden. Snart är det läggdags, klockan ringer vid 6 imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar