söndag 21 juli 2013

Lyckan i en kram <3

Todays, reseoutfit i form av skön och slapp långklänning!

Jag är så jäkla lycklig! Inte nog med att vi är påväg till Skåneland, idag fick jag även äntligen krama om min älskade, saknade Elma <3 Sist vi sågs var sista dagen i skolan (5/6) och sedan dess har hon varit i sitt hemland och Kroatien. Idag var hon en dag i Linkan för att imorgon åka tillbaka till Kroatien och vidare till sin pojkväns hemland så nu ses vi inte igen förrän i slutet av augusti. Ni kan då tro att den där kramen var guld värd <3
Snart får jag dessutom krama om Helena, Måns och deras tokfia Alicia, SOM vi längtar <3 Där stannar vi tills onsdag och väderprognosen visar stor sol så vi lär ju hänga endel på stranden, me love!
Amen hörde jag SEMESTER?! Med de bästa dessutom!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar