tisdag 16 juli 2013

Livet på en pinne!

Livet på en pinne!

Så jäkla härlig dag! Dock slappnar jag av lite väl mycket tror jag och då kommer en hemsk huvudvärk på besök! Så pass att jag mått fruktansvärt illa och två Alvedon och en halvtimme sömn rådde inte ens bot på den :(
Vi började dagen med picknick-inhandling på något Ica nära Djursholm. Hemma "på vår gata i stan" får barnen bananer i butiken, här fick de popcorn! Och ja, lyckan var total då de inte bara fick popcorn utan en varsin hink och boll också. Sedan for vi vidare till en liten strand i Djursholm där vi spenderade resten av dagen! Grabbarna byggde slott och badade och skaffade sig även lite kompisar som de lekte med!

Nu har vi nyss ätit, Mange håller på och söver kidsen och efter jag har gjort plankan (10 min om dagen nu!) och duschat blir det ballehäng igen! Undrar om lite vin kan bota huvudvärken?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar