tisdag 12 oktober 2010

Vad mer behövs?

<3

Många tankar har idag gått till Sandro och hans familj. Det är så jävla orättvist. Samtidigt är jag så himla glad över att jag själv har två friska barn. Inget annat spelar väl egentligen någon roll? Bara ens nära och kära är friska. Sorgligt att något sånt här ska behöva hända för att man ens ska reflektera kring det.

Efter en lång dag på universitet och efter att ha hämtat hem mina prinsar så kom Johanna och Melvin på besök. Det var något som uppskattades av av både Melle och Ellioth då de busade som tokar :)

Nu sover barnen och snart även mamman! Imorgon lägger jag böckerna åt sidan, låter Ellioth vara hemma från dagis och så myser jag och prinsarna hela dagen!

Godnatt!

2 kommentarer:

  1. Ja usch det är fruktansvärt:( Livet är verkligen orättvist!

    Och som du säger, hemskt egentligen att något sånt här ska behöva hända för att man ska stanna upp och reflektera över det man har och vad som är viktigt i livet.
    Du har två friska fina pojkar, vad är Ellioths öron mot vad denna pojke och hans familj får gå igenom?
    Tycker det är synd att han ska behöva operera öronen innan han själv är tillräckligt stor för att kunna uttrycka sin åsikt i frågan.

    SvaraRadera