tisdag 26 oktober 2010

Oooopsidajsy!

Vilket dilemma. Hemtentan skulle vara på mellan 7-10 sidor, och jag har 11. Satan! Vad är då bäst? Att ta bort en fråga och hålla sig inom ramarna för sidantal? Eller låta tentan vara på 11 sidor? Jag tror jag får flirta lite med min tutor idag :) Dessutom har jag för mig att han nämnde något om att om tentan mot förmodan skulle bli lång så gjorde det inget om referenslistan var utöver dom 10 sidorna... Vi hoppas han sa så!

Nu ska jag strax slänga i mig lite lunch och därefter åker jag och hämtar Ellioth på dagis. Han får följa med sin mamma till universitetet idag!

Laters gott folk!

1 kommentar:

  1. Du har ett alternativ till, att behålla alla frågorn, men gör över texten och se om du kan förkorta eller skriva om något så du håller dig onom "rätt" antal sidor. har själv läst på universitetet och vet att en del lärare är jätte petiga. Mitt råd är attt försök korta ner texten, MEN ta inte bort någon fråga! Detta "problem" med för mycket texkt kommer du garanterat upplev vid fler uppgifter. Lycka till!

    SvaraRadera