söndag 24 oktober 2010

Puss. Puss. Puss.

Pusskalas<3

Ni anar inte hur skönt det var att få hem mina grabbar igen! En natt bara, jag vet, men nästa gång följer jag med eller så får dom stanna hemma :) Ellioth har tjatat om att han ska åka till Thailand med mormor och morfar och jag har godkänt det om de åker en vecka bara (de åker alltid 3-4 veckor!)... Men naej, det kan alla fetglömma, det blir inget med det. ALDRIG!

Det blev en trevlig eftermiddag på Espressohouse. Johanna kom även och joinade oss så visst blev det lite snick snack men jag fick ändå ännu en fråga på tentan gjord. Fyra klara och en återstående nu! Eller klara och klara, de kan alltid finslipas på men det känns grymt skönt. Imorgon kör jag sista!

Nu är det paus i Beck så nu blir det dusch för att sedan krypa ner i min fina mans famn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar