torsdag 14 oktober 2010

Jag älskar dig snygga sko!

Dessa klickade jag hem från Nelly i söndags och idag damp de ner i brevlådan,
I`M IN LOVE!

Usch, haft "bakisdag" idag hela dagen, av det jäkla medlet jag fick imorse. Ångest fick jag också, minnesluckor är inte min grej. Undrar hur det ska gå när jag ska gå dit med psykolog? Om jag får panik när jag har fått lugnande, hur ska det då gå när jag inte har någonting alls? Antingen får jag svepa en sjuttis innan jag går dit eller så får jag be på mina bara knän att de ska söva ner mig och "operera" ordning munnen på mig. Jag tror på det sistnämnda för jag får verkligen panik när jag ligger där i stolen. Om någon hade försökt trycka in något munnen på mig idag (tex dom där nedrans borrarna) då hade denne åkt på däng så det heter duga. Jag kände det idag och det skrämmer mig.

Öppnade FEMTE (tacka gudarna för att jag inte är flintskallig!) färgtuben idag och äntligen är mitt hår brunt och jag tror jag gillar´t :)

Nu middag!

1 kommentar:

  1. Du jag är också kär i skorna, har de svarta och har dem varje dag. Så himla snygga och sköna.. När ska ni få kallingarna till Ellioth?

    SvaraRadera