tisdag 19 oktober 2010

Ögon i kors...

Det bara snurrar i skallen på mig. Jag sitter och läser in lite missad litteratur som jag kanske kommer behöva till tentan vi får ut på torsdag. TENTA PÅ TORSDAG, jag är så jäkla nervös att jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Jag har aldrig haft tenta, speciellt inte hemtenta. Jag vet inte hur man gör...:) Ghaaahh! I alla fall, dessa jäkla texter, jag somnar när jag läser dem. Den ena har en inledning på 47 sidor, ja ni läste rätt, 47 SIDOR INLEDNING, helt galet! När jag har läst två sidor och inser att jag har 45 sidor kvar känns det som någon lagt betong i mina ögonlock och sekunderna senare somnar jag. Ja, jag ger upp helt enkelt. Okej om det vore intressant, men detta är verkligen inte det, suck!
Nu slår jag dock ihop böckerna, pimpar mig lite och intar lunch, och sedan far jag iväg till Valla för en eftermiddag tillsammans med "klassen" på universitetet. Opponering står på schemat!
So long!

1 kommentar:

  1. Åh det där hemtentorna minns jag ! det som e bra med dem e att man kan slå i böckerna som man inte rikigt läst medan man skriver tentan =)

    SvaraRadera