söndag 31 oktober 2010

Tomten är tidig iår!

Busted:)

När vi kom till Ljungsbro för att hämta hem vår storprins möttes vi av en glad liten tomtenisse. Han hade tusen saker att berätta för morfar och han går ute hela dagarna och pular med tusen saker. De hade vintertvättad gräsklipparen, plockat fram fågelbordet till fåglarna och så hade han hållt på att ramla i kanalen varpå han fick ett plåster på knät (och morfar ett på armbågen!)! Det gläder mig så att se honom så lycklig ihop med sin mormor och morfar och hans mormor och morfar så lyckliga ihop med honom. De börjar bli gamla men ändå har de så mycket ork för Ellioth. Underbara familj<3

Något som också gläder mig väldigt mycket är att mamma och jag smider planer för en liten weekend... Hur mysigt är det inte bara att få åka iväg med sin mamma? Det värdesätter jag!

Nu ska jag krypa ner i sängen med min fina M... Imorgon börjar en ny kurs så det står både introduktion och föreläsning på schemat!

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar