söndag 10 oktober 2010

Fullspäckad dag!

Idag har jag varit effektiv, minst sagt. Hela förmiddagen gick åt till att rensa ur kartonger med barnkläder. Fem kartonger blev till två, vissa kläder har speciella minnen och dem måste man ju spara. Men resten fotades och åkte ut på Blocket i tre stora klädpaket. Detsamma gjordes med en gåstol och en Bumbo och sistnämnda hann ligga ute i 1 min innan den blev såld och gåstolen i 20 min :) Positivt! Och jäklar vilken tid det tar att fota och lägga ut på nätet. Bara att sitta och plita ner vad som var i varje klädpaket, med typ 50 plagg i varje, tog nog minst en timme. Men snart är vi av med det förhoppningsvis och allt arbete gav resultat. Efter det for Ellioth och jag ut till Ljungsbro för att äta köttbullar. M ville stanna hemma och pyssla och laga så då fick han göra det. Efter maten gick Ellioth och morfar och matade fåglarna och då passade jag på att ta en 20-minutare i solariet. Efter det hann jag också medlite plugg och påvägen hem stannade Ellioth och jag och handlade på Maxi. Full rulle hela dagen med andra ord. Nu har jag precis lagt ut en overall och en jacka på Tradera och nu ska jag ta kväll framför Ensam mamma...
Så godnatt på er, jag återkommer någon gång imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar