lördag 2 oktober 2010

Djur!

Grabbarna på 4H-gården i Björkö.

Ja, idag har vi hunnit med mycket känns det som. Jag dammade lägenheten och sen tog jag med mig ungarna ut så att M kunde dammsuga och moppa. Ute mötte Ellioth "min Theo" som han säger, sin bästis på dagis så dom fick leka en liten stund. Jag blev inte jätteglad när de klättrade upp på en skopa till en grävmaskin som var full av svart olja. Det var den Didriksson-dressen för 1000kr :S När M blev klar intog hela familjen en god pannkakslunch! Pannkakor är underskattat! När Ellioth sovit en liten nap for vi ut till Björkö och kikade på får, hästar, höns och kaniner, MYS!

Nu är vi i Ljungsbro där vi blir bjudna på middag. Därefter lämnar vi ungarna här och åker hem och hoppar i säng, kl. 05 imorgonbitti går bilen till Ullared :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar