måndag 25 oktober 2010

Bästa jag.

Förmiddagen ägnades åt tentaplugg, något jag är så satans trött på nu. Blev iaf nästan klar med den idag. En referenslista ska till imorgon och frågorna ska kompletteras lite, sen är det klart! Ska ha någon till att läsa igenom den också men det hinns ju då tentan inte ska vara inne förrän fredag!
Sprang ner på stan på eftermiddagen för att unna mig något fint. Tyckte jag var värd det efter en hel helg med plugg... Kvällen spenderades på Maxi där det storhandlades! Det bästa vi fick med oss hem var Manges ansiktskräm, satan vad gott den karln kommer lukta i ansiktet nu. Det är som bäddat för en lillasyster till grabbarna (skämt o sido!):)

Nej, nu ska jag bära in monstret i hans säng, han somnade nyss på min arm, och sen ska jag mysa med min fina man!

Godkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar