onsdag 20 oktober 2010

Som vi älskar.

Mina fina små prinsar<3

Det är så härligt att se dessa två grabbar tillsammans. Man ser redan vilken kärlek de hyser till varandra. När de varit ifrån varandra hela dagen så ska det kramas, pussas och gosas. Ellioth är ofta lite väl på vilket leder till att Elton blir irriterad men när det sedan har lagt sig så är det ofta Elton som kryper fram till Ellioth och gosar in sig i hans i hans knä eller kramar runt hans ben. Visst blir Ellioth irriterad ibland, speciellt om han tex leker med något, men annars brukar han bara pussa honom lite ömt på huvudet <3

Idag har prinsarna hela dagen tillsammans då Ellioth med krokodiltårar ringde hem till mormor igår och frågade om han fick sova där vilket han självklart fick. Han träffar ju inte dem så ofta längre så han saknar dem säkert. Och så vet han att lillebror får vara där hela dagarna. Visst älskar Ellioth sitt dagis men ibland är det skönt att få vara bara han också, och som idag han och lillebror.

Nu har jag pluggat i ett par timmar och ska nu svira om från pjamas till något lite mer anständigt. Sedan far jag ner till stan och möter upp min grupp då vi ska finslipa vår rapport eftersom det är dags att lämna in den imorgon. Och imorgon får vi även ut hemtentan... Herre min Gud satan i helvete vad jag är nervös :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar