måndag 18 oktober 2010

Snällare...

Vad fan är det med folk. Har dom bara bestämt sig för att hata dig eller. Dom har väl inget bättre för sig.

Läser din blogg flera gånger om dagen och tycker du är en grym mamma och verkar vara en väldigt snäll person. Hoppas du får en bra dag Kram Charlotte 


Jag förstår inte alls... Vad är det du har skrivigt som gör dig så opassande som lärare för barn? jag läser din blogg var och varannan dag eftersom jag själv är mamma och det är kul att läsa om andra mammors vardag men jag har då inte sett något dumt du skrivigt. Tycker du verkar vara en toppenmamma åt dina barn. Vet inte vad du mer skulle kunna göra än det du gör idag.
Kram Camilla. 

Sådana här kommentarer gillar jag bättre, tack söta ni! Och jag håller med er, jag skriver inget olämpligt... Denna anonyma människa är bara någon insnöad stackare som själv inte lyckas med livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar