tisdag 26 oktober 2010

Ångesten allan!

Gissa om grabben var stolt när han fick sitta på bilpall i framsätet när han skulle följa med mammsen till skolan:)?! (Och nej, det är inget han brukar få göra!)

Fattar inte vad jag gjorde på seminariet idag, jag ångrar att jag gick dit så jävla mycket. Fick värsta hjärnspökena och fick för mig att jag missuppfattad hela tentan. Detta resulterade till två timmar i tårar hemma på sängen nu ikväll. Senare kom Jessica som en räddade ängel för efter lite feedback av henne mådde jag så himla mycket bättre, TACK! Tentaångest är inte att leka med alltså :(

Nu godnatt!

1 kommentar:

  1. Hej!! Jag brukar åka så med när vi lånar mormors bil, huvudsaken är ju att det inte finns airbag.
    Det är en rekommendation att ha de bakåtvända men inte lag på det..Min kusins barn kräks när han åker bakåt och har gjort det sedan han var två, så han sitter framåtvänd var de än åker..Men sjukt mycket kommentarer som är negativa du verkar få-allt är fel lixom. Märkligt att så många blir upprörda över din blogg. Bättre att inte läsa den alls då. Jag går in ibland och tycker det är så kul o läsa lite allmänt. Du är dej själv o struntar i om andra gillar hur du är eller inte är. Bra ..//Sofie

    SvaraRadera