måndag 18 oktober 2010

Svar på tal!

jag kan inte låta bli att undra, efter att ha läst några sidor ur din blogg, om någon förskola eller skola verkligen vill anställa dig om dom läser allt du skrivit och skriver. Om föräldrar skulle vilja ha dig som lärare åt sina barn, JAG vill det INTE iallafall!! 
-anonym

Jag skulle antagligen inte vilja undervisa dina barn heller! Sådana som du borde inte få sätta barn till världen... Antagligen ligger felet hos dina föräldrar, som aldrig lyckats med sin uppfostran av dig!

3 kommentarer:

  1. svår att ta kritik då skickar man nåt drygt tillbaka,kanske du inte är helt felfri allt ligger nog inte i uppfostran utan mycket hos än själv hur man uppför sig och beter sig ,skriver mm.Barnslig är du nog i alla fall.

    SvaraRadera
  2. Vad fan är det med folk. Har dom bara bestämt sig för att hata dig eller. Dom har väl inget bättre för sig.

    Läser din blogg flera gånger om dagen och tycker du är en grym mamma och verkar vara en väldigt snäll person. Hoppas du får en bra dag Kram Charlotte

    SvaraRadera
  3. Jag förstår inte alls... Vad är det du har skrivigt som gör dig så opassande som lärare för barn? jag läser din blogg var och varannan dag eftersom jag själv är mamma och det är kul att läsa om andra mammors vardag men jag har då inte sett något dumt du skrivigt. Tycker du verkar vara en toppenmamma åt dina barn. Vet inte vad du mer skulle kunna göra än det du gör idag.
    Kram Camilla.

    SvaraRadera