fredag 1 oktober 2010

Arg, upprörd, vansinnig...

Skitdag rakt igenom! Blev lovad att bli uppringd av tandläkarhelvetet igår igen men ingen ringde, allt var som vanligt med andra ord. När jag ringde upp idag fick jag prata med en dryg kärring som fick mig så upprörd att jag började gråta och slängde på till slut. Hon erbjöd mig tider varje dag nästa vecka om jag hade varit "normal", som hon uttryckte sig, men när jag inte kunde den första tiden som hon erbjöd mig så var det jag som skulle prioritera. Kärring! En månad har jag sökt för min tandvärk men ännu inte fått hjälp. Och från början skulle jag fått komma i maj...! När sedan Mange ringde upp strax efter 12 hade alla gått för dagen... Tro fan att de har ont om tider då! Jävla puckon!

Ska sova en stund nu så jag orkar umgås med min fina familj ikväll...

1 kommentar:

  1. Vart går du någonstans hos tandis ? Kram :)

    SvaraRadera