torsdag 14 oktober 2010

I was high!

Jag grejade det inte. Trots lugnande i kroppen fick jag panik när dom skulle ta fram bedövningssprutan. Så de fick laga tanden provisoriskt, igen.
Jag är helt enkelt för spänd, det lugnande medlet går inte ut i kroppen...Förrän efteråt då. Jag minns inte hur jag betalade besöket? Undrar hur ett högkostnadskort hamnat i min plånbok? Vi åkte till Maxi för att köpa lunch till M och jag minns att vi gick in där, men sen, helt puts väck. Vaknade upp på sängen alldeles nyss helt ovetandes om hur jag kommit hit. På köksbänken ligger en paj, fyra kexchoklad och en mörk chokladkaka som jag tydligen hade bestämt att ha till lunch :S Scary! Tandläkaren sa att man kunde få minnesluckor, jo man tackar!

Det snurrar fortfarande lite, så jag ska lägga ner huvudet på kudden en stund till nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar