söndag 17 oktober 2010

Effektiv dag!

Det blev ingen familjesiesta. Vårt lilla Eltonmonster skulle ju minsann inte sova så vi tog tag i massor sysslor istället vilket ledde till att resultatet av denna söndag blev mycket effektiv. Jag satte mig och fyllde i barnens "Boken om mig"-böcker, samtidigt var Mange nere i källaren och plockade upp vinterkläderna. Därpå rensade jag garderoberna på höstkläder och fyllde på med tjockare vantor och mössor, och vinterskor! Efter det har jag beställt kort för framkallning och lagt in lite saker för försäljning på Tradera. Nu äntligen sitter jag i soffan med min fina, nyklippta (det killar i magen, så het blev han) man och tittar på Ensam mamma söker. Vi har tänt massor ljus och nu ska jag krypa upp i hans famn! Godkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar