tisdag 19 oktober 2010

Motgångar!

Bra dag? Naä, verkligen inte. Det enda positiva var nog när jag fick skratta lite åt min fina klasskompis Mathilda, hon har en sån satans otur hela tiden. Skadeglädje är väl den sanna glädjen?
Hon kontrade dock med att jag i nästa kurs går i en grupp där kursen sträcker sig över jul. skitkul, verkligen. Jag har tom fullspäckat schema på julafton, hur tänkte dom? Då kommer morsan skolka, just that you know! Dessutom så var jag så glad över att två tjejer från min nuvarande klass skulle gå i min nya grupp men tji fick jag då de delat upp gruppen i två mindre grupper och självklart blev jag ensam. Kände igen nåt namn i min grupp, vilket i detta var mindre positivt. Uääk! Dessutom har jag haft jordens skallebäng sedan klockan 13 vilken inte vill ge med sig...

Ska släcka ner den här jäkla datorn, vilken också bråkar med mig. När jag stänger av den så startas den bara om. Varför gör den så någon?

Fick avsluta dagen med ett litet skratt iaf:
"Vi har kommit ända från Sverige, kan vi inte ens få ta en bild på grinden?"
Citerat snubben som tränas av Anna Anka när han står utanför Paris Hiltons hem :)

Godkväll!

1 kommentar:

  1. VIlket namn i den nya gruppen menar du var mindre postivt?

    kram

    SvaraRadera