fredag 1 november 2013

Skitdag efter skitdag!

Det är så kul att shoppa loss till hemmet nu. Detta införskaffades på Esq igår!

Det känns som skitdagar är min vardag just nu. Även denna dag kunde ju börjat bättre om man säger så... Vaknar 04.10 av att jag får en kick rakt på näsan, av Elton som kommit och krupit ner hos oss. När jag kliver upp på toa funderar jag på att hämta ner plastad frotté som jag bäddat i Eltons säng, då det förra helgen hände en liten olycka och då jag inte vill ha vår nya säng nerkissad. Jag tänker att det nog är lugnt (jag är för trött för att gå upp på övervåningen och bädda upp Eltons säng) och att jag köper en till plastad frotté på Ullared på söndag, som vi kan ha i vår säng när han kommer. 05.50 vaknar vi av de härliga små orden: "Mamma, pappa, jag har kissat på mig!". SÅKLART! Fan vad sur jag blev på mig själv då! Vi flög upp ur sängen i alla fall och fick slänga in ungen i duschen och halva sängen i tvättmaskinen! Därefter gick jag upp till Ellioth och kröp ner bredvid honom en stund! I sådana fall är det rätt gött att han nu fått en 105-säng! :)

Nu skulle jag sätta mig och få lite litteratur läst var min tanke. Läshänvisning finns på vår studieportal och den funkar bra då tror ni? NEJ, den ligger självklart nere! Är det okej att gå och lägga sig igen?

Längtar till kvällen då vi kör fredagsmys hos familjen Behrendtz medan pappan i huset blir kvar här hemma och renoverar! Win win!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar