söndag 24 november 2013

Som en gammal kärring

Vi började dagen med sovmorgon till 8.30... Eller nä, nu ljög jag ju. Grabbarna sov till 8.30 medan jag vaknade 7.15. Jag har blivit som en jäkla pensionär alltså, jag kan inte längre sova länge på morgonen. Börjar fundera på om jag är tuppen himself?! När alla vaknade låg vi kvar i sängen och hade morgonmys innan vi steg upp 45 minuter senare. Dagen kunde inte börjat bättre <3
Därefter hoppade jag in i duschen och njöt av lite inpackning i håret och så en gofrulle på det. Sedan gick jag och hämtade Tuwa och så lekte hon och Ellioth ute någon timme innan de fick komma in och pyssla. Ellioth, Elton och Tuwa är som tre tjejer tillsammans (= en blir utanför) så Elton fick följa med mormor och morfar en sväng. Under tiden fick jag plugg gjort och Mange kunde renovera. Till kvällen är nog Ellioths rum klart och kidsen kan flytta över dit så renoveringen av Eltons rum kan ta fart i kommande vecka. Det går sakta men säkert framåt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar