söndag 17 november 2013

100% renovering, 0% romantik

Denna fantastiska kofta fyndade jag på Bikbok häromdagen <3

Jag fullkomligt älskar sådana här dagar när man inte har några planer alls (bortsett från löpningen) och bara tar dagen som den kommer!
Efter lunch kom min mor hit och klippte mina slitna toppar! Trots att det bara var topparna (ca 1-2 cm) så känns håret jättekort nu :( Varför är det alltid så? Blä! Efter det sov jag middag i en kvart på soffan medan grabbarna renoverade Ellioths rum tillsammans. Det funkade i en kvart som sagt och sedan blev det världskrig förstås och då var det dags att gå ut igen. Först spelade vi fotboll på framsidan och sedan traskade vi iväg till en lekpark en bit bort och hängde där en stund. När Mange åkte till affären och handlade följde Ellioth med och då gick jag och Elton bort och våldgästade Sofia och Mogge. En liten dos om dagen behöver vi ;-)

Nu har vi nyss ätit tacos och på det hade grabbarna beställt kladdkaka som vi precis avnjutit framför tv:n! Nu ska grabbarna sövas och därefter kryper jag upp i soffan och tänder massor ljus medan Mange säkert hänger på övervåningen och renoverar. Det är så vi jobbar nu- 100% renovering, 0% romantik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar