lördag 2 november 2013

Nu mår jag!

Nu mår hon, när uniformen är på <3

Packade ner alla Kolmårdenkläder idag då de ska tillbaka när säsongen är slut. Tänkte att jag nog skulle spara vinterjackan och långbrallorna i alla fall då jag ju vill jobba på sportlovet. Som infaller vecka 8. I februari. När jag befinner mig på en solig strand på andra sidan jordklotet. Blandade känslor. Tänk om det är sista dagen på Kålis ever? Tänk om jag får jobb direkt när jag är klar? Får jag säga att jag inte hoppas det. Jag vill verkligen göra en säsong till på världens bästa jobb ju! Troligtvis börjar väl de flesta tjänsterna på hösten?! Det hoppas vi på i alla fall!

Nu kör vi Kolmården hela familjen (+ familjen Behrendtz)! Jag är parkvärd så jag får det bästa av allt, älskar't! Hoppas vi ses där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar