torsdag 21 november 2013

Rösten har rymt

Jag är helt galet förälskad i min nya långa kofta <3 Inte nog med att den är snygg, den är ju dessutom perfekt att svepa runt benen nu när det kallt!
En kvinna i 50-årsåldern kom fram till mig idag; "Sååå fin kofta du har, får man fråga vart du köpt den?", jag svarar att den är från Bikbok och då fortsätter hon: "Okej, den klädde dig verkligen, du är sååå snygg i den!". Då klappade mitt hjärta lite extra hårt och jag blev nästan lite generad. Älskar folk som törs gå fram sådär, jag önskar att jag också vågade gå fram sådär!

Jag ska strax sova för imorgon ska jag vikariera...i en årskurs tre...utan röst! Hmm?! Vaknade med världens halsont och det har bara blivit värre, plus att rösten nu i princip är helt borta! Det är sådana dagar man önskar man hade ett annat jobb...Tysta fröknar är inte så spännande och respektingivande direkt :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar