torsdag 7 november 2013

Fyra år av oändlig kärlek...och trots...<3

Idag blir den här lille snuffen 4 år! Som jag skriver varje år känns det som det var igår han kom samtidigt som det känns som han funnits hos oss för alltid. I fyra år har han förgyllt våra liv vår envise lille prins. Han är så full av kärlek men också så full av bus, precis som en 4-åring ska vara. På det har han sin största livskris ever, och förhoppningsvis blir det den sista. Han lämnar sin mor sömnlös och tandagnisslandes hela nätterna. Till den lille gossen hade jag utan tvekan betalat en miljon för en instruktionsbok. Trots allt bråk, allt skrik och alla tårar skulle jag gå över eld och jag skulle dö för honom (och hans bror)! Livet börjar verkligen med ens barn, och först då får man också uppleva ovillkorlig, oändlig kärlek <3

Grattis mitt underbara, envisa, älskade trotstroll på din 4-årsdag! Till stjärnorna och tillbaka, tio varv <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar