torsdag 28 november 2013

Såå grym förskola!

Dagens look! Ja, det blev endel utehäng på förskolan idag :)

Sista dagen på världens bästa praktik, sorgligt :( Älskar hur de arbetar... De engagerar sig verkligen, är pedagogiska mest hela tiden och ligger på golvet och leker med barnen. Så på det sättet har jag också jobbat nu och jag är helt tokförtjust! Man kommer så nära barnen och det är ju i samtalen i leken man får utbyte av varandra! Och sen blandavdelning, dessa goa små ettåringar som alltid har tid för lite mys och gos! Kommer verkligen sakna det här stället (barnen & pedagogerna) tokmycket så jag hoppas jag kan komma dit och vikariera lite framöver!
(Det kittlar lite i magen när jag tänker på att jag när jag nästa gång går ut på praktik gör det på en förskola på andra sidan jorden :)).

Fastedag ju. Ett glas mjölk och en knäcke på förskolan och en halv Kesella här hemma, det var dem 500 kalorierna liksom. Det blir nice när fredagen anländer och jag får äta igen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar