onsdag 13 november 2013

Hoppa utför ett stup?

Började dagen med sovmorgon till 7.30, det var nog det enda positiva med denna dag... Tog med kidsen för att beställa tapeter, det gick väl okej. Tog med dem till Stadium för att köpa träningsbyxor, KATASTROF! Jag förklarade att om de inte skärpte sig skulle jag springa det fortaste jag kunde (så de inte hann med) till bilen och köra därifrån. Pedagogisk morsa, eller hur?! Alltså min ork är slut. Trots att jag därefter hade världens tråkigaste seminarium 13-17 så var det rena rama semestern. Jag HATAR mitt liv varje gång de hamnar i jordens trots SAMTIDIGT! Jag vill liksom slita mitt hår och hoppa utför ett stup! Visst, de har skitkul ihop IBLAND, men nä, de är FÖR NÄRA varandra åldersmässigt. De är liksom så lika varandra i princip allt så hela tiden ska det tävlas. Någon blir sur och ledsen och sedan är det kört. Så är det precis hela tiden just nu, och ja, idag vill jag säga upp mig som mamma! Igår drog liksom Elton halvt ut två tänder på Ellioth. Blodet sprutade en stund men sedan var Ellioth överlycklig över att ha lösa tänder. Morsan var däremot vansinnig!

Medan jag skrivit det här har vi upptäckt att frysen gått sönder. Nä, men bara punga upp 20 lax för nytt då. Kul. Då blev det inget nytt badrum då. KÄNNS SOM DET GÅR JÄVLIGT BRA NU... ELLER INTE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar