måndag 18 november 2013

Effektiv är mitt efternamn

Ny vecka, nya tag, nya möjligheter! Måndagar betyder alltid en nystart och tar man inte tag i allt ogjort då är det för sent på tisdagen, enligt mig. Vilken förmån att kunna starta om var 7:e dag, dock kan man ju även bli lat och varje måndag tänka; "jag kör nästa måndag istället!". Så har jag jobbat i en månad nu cirka men idag tog jag äntligen tag i det. Har beställt litteratur, hämtat lånelitteratur, börjat planera för moment till praktiken, bokat in mig på vikariebanken och läst litteratur. På det har jag hunnit tvätta två maskiner tvätt också. Jag har svält mig själv då helgerna alltid innebär 1 kg upp och jag har bokat in mig på ett Bodypump-pass till kvällen! Effektiva dagar är min grej och jag älskar att vara tillbaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar