fredag 8 november 2013

Honungsjakten!

Ikväll har vi spelat "Honungsjakten" som Elton fick i födelsedagspresent, om och om igen <3

Mitt dygn behöver fler timmar! Jag hinner verkligen ingenting på de få jag har! Jag hämtade kidsen vid 15 och efter det gjorde vi ett ärende på Systembolaget, ett på Ikano, ett på Ikea och ett på Maxi... Vips var klockan 17.30 och vi insåg att middagen skulle bli väldigt sen vilket inte skulle komma att funka med två hungriga barn så den goda fredagsmiddagen fick bytas ut mot Mc Donalds. Det får väl vara acceptabelt när man både är i renoverings- och kalastagen. Därefter åkte Elton och Mange och bytte två trasiga dörrar (för andra gången) och jag och Ellioth spelade spel. När lillebror kom hem byttes han ut till min motspelare. Och ja, jag förlorade alla gånger utom en (av sex)! Det var en sur (anledning dålig förlorare) som nattade sina barn vid 21. Nu dricker jag vin och pekar ut vart jag vill ha hatthylla och klädhängare, vi har lite pill kvar innan gästerna kan komma imorgon! Ett dilemma har vi också, vi har ingen toalettdörr :D... Vet inte hur sugna folk är på att kissa helt öppet?!

Nä, hänga tvätt och fortsätta fixet!
Trevlig kväll godingar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar