söndag 10 november 2013

Sun to the day

Fina grabbar i nya tights från Rockefella och ny fin inredning <3

Sovmorgon till 8 satt fint när vi gick och lade oss vid midnatt igår. 8 timmars sömn och jag blir sådär perfekt pigg. Grabbarna steg upp vid 7.20 men satte sig snällt vid tv:n och lät sina föräldrar sova en stund till. Vid 8 var jag som sagt pigg och då gick jag upp och tog fram massor paket som far skulle firas med. Som tack för att jag hjälpt grabbarna att köpa så fina presenter till sin pappa bjöd de mig på sconesfrulle. Det var mycket uppskattat då det inte blivit någon ordentlig frulle på år dagar känns det som då all fokus legat på flytt och renovering sista tiden!

Nu ska vi strax få i oss lite lunch innan helgens andra kalas för helgen drar igång. Vid 15 är det barnkalas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar