lördag 23 november 2013

Fika och vinterljus!

Varför blir alltid lediga dagar fullsmockade med aktiviteter ändå? Idag började jag med att dra mig i sängen en bra stund medan jag väntade på att grabbarna skulle bjuda mig på sconesfrulle. Därefter började jag plocka och städa lite och sedan bäddade jag rent i alla sängar. Medan jag gjorde mig iordning fick grabbarna vara ute och leka lite och det var sjukt lugnt och skönt den timmen :) På det for jag till Tobbe en sväng och spanade in hur han fått det i vår gamla lägenhet. Det kändes skumt alltså :) Stressade hem för att ta med mig Elton ner till stan där vi fikade med Robin för att sedan gå vinterljus. Vi trodde att det som vanligt var nere vid ån men så var ju inte riktigt läget. Så vi spanade in biblioteket och Folkungaskolan och så vände vi hemåt igen. Robin följde med oss hem och jag har aldrig sett någon njuta så mycket av mat som han gjorde här idag :) Det blir väl så när man käkat pizza varje dag i fyra månader? Då sitter hemlagat fint!

Nu ska gubbarna lägga lite golv medan jag tar mig ett glas vin framför tv:n. Trevlig kväll hörrni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar