söndag 24 november 2013

Bröstsmärta

Tycker grabbarna är så fina i sina nya Didriksson-overaller <3

En sådan där dag jag gillar så bra, en effektiv dag, är snart till ända. Förutom plugg har jag packat upp lite pyssel och packat ner dynorna till utemöblerna. Jag har tvättat, torkat och vikt två maskiner tvätt också. Jag gillar att ha mycket på "gjort-listan", även om det bara är småsaker. Idag fyllde jag på listan med lite ljusshopping, kopiering och mathandling också. Bästa aktiviteten idag var nog ändå att söva barnen, och att oskyldigt somna bredvid Elton. För att sedan vakna till en gomiddag med tända ljus <3
Nu ligger jag på soffan med en värmekudde på bröstet då det värker som tusan efter all hosta. Lite ångest med tanke på att jag börjar praktiken 6.30 imorgon :/

Naä, godkväll va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar