måndag 25 november 2013

Den där hostan...

Imorse ringde klockan 04.50 och jag var helt galet trött efter att ha hostat ihjäl mig hela natten. Kroppen bara skrek efter att få ligga kvar i sängen men det gick ju inte för vid 06.30 skulle jag infinna mig på praktiken. Knappt två Panodil och smink kunde dölja mitt ärjade face men barnen skrek inte i alla fall! :) Vid 10 satt jag och "vaktade" tre tjejer som lekte så fint, då råkade jag visst nicka till för jag tappar kammen jag håller i handen. Som tur var skickade de in två små 1-åringar till mig då och då blev det ju full rulle, som tur var. Hur hade det varit om min handledare kom på mig med att sova på förskolan liksom? Hihihi!

Nä, läsa igenom anvisningarna för hemtentan och sedan hämta kidsen! Ikväll blir det läggdags tidigt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar