lördag 16 november 2013

Vinglig

Sovmorgon till 11. Eller nja, vaknade vid 8 men drog mig till 11. Vi har ju ingen dörr till sovrummet så det är ju inte så lätt att sova med en galen 4-åring och 30-åring hemma. Jag hade behövt det, det blev lite mycket av det goda igår. Rättare sagt, det blev en hel flaska vin vilket resulterade i en ganska vinglig cykeltur hem. Klockan 01, galet mörkrädd. Storm. Det var galet värt det dock! Även idag!

Annars har jag hängt på ByggMax och Bauhaus idag. Det är något av det värsta jag vet. Det är så tråkigt att Bryman är som en underbar novell. Jag HATAR bygghandel! Usch. Maxi efteråt var en fröjd!

Det blev middagsbjudning därefter, våra kära grannar <3 sjukt gott och sjukt mysigt! De är fortfarande kvar så nu ska jag fortsätta umgås... Och dricka lite vin till :) Men bara lite, imorgon väntar tydligen ett mördarpass med Marina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar