söndag 25 augusti 2013

En bra möhippa!

Min fina barndomsvän och världens finaste brud (to be) <3

Vilken dag vi hade igår! Först tog vi ju henne på hennes pass, som jag skrev. Sedan körde vi mysfrulle med tävlingar hemma hos Helena och därefter for vi in till Malmö. Vi började med sushilunch i en park, där Helena även fick paket från oss (symboliserandes vår vänskap med henne) och så skulle hon gissa vem paketet var ifrån. Lite lekar på det och sedan for vi vidare till en dansstudio där Helena ägde på poledance! :) Jag själv orkade knappt hålla mig uppe på stången (dags att bygga lite muskler igen kanske :)?) och uppskattade mer spa-avdelningen efteråt där vi fick bubbla, och dricka (ännu mer) bubbel :) Sedan åkte jag, Helena och två tjejer till till Make Up Store där Helena blev sminkad. Även jag köpte med lite nytt smink, oops :) Sedan var det drinkar och lite plock hemma hos Helenas kompis Malin innan vi åkte ner på stan för att käka middag på ett karibiskt ställe. Där stannade vi och drack lite drinkar och avslutade sedan kvällen på en uteservering! Jag var mycket nöjd med dagen och det verkade även Helena vara!

Jag har nog aldrig druckit så mycket i hela mitt liv... Det blev nog cirka 10 glas bubbel, några shots, två drinkar och ett glas vin! Dock är jag inte bakis idag, utan bara trött. Ännu ett tecken på att man börjar bli gammal :)?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar