torsdag 15 augusti 2013

Fullt upp!

Ängeln förskolan fick idag <3 (Sedan fick varje fröken en varsin Iittala-ljuslykta).

Jag hann bara skriva att vi satt i lekparken förut så blev Elton akut bajsnödig. Han skulle prompt bajsa i lekparken men efter lite övertalande (läs: hot om poliser osv) lyckades jag få med honom hem till toaletten. Efter det ville de inte gå ut igen så vi stannade inne. Kidsen satte sig framför tv:n och jag fick ett ryck och drog igång med städningen. Egentligen skulle jag gjort det imorgon då kidsen är på förskolan ensamma mellan 9-15 så nu undrar jag vad jag ska göra då? Städa igen? I och för sig har jag några ärenden så jag ska nog kunna fördriva den tiden också. Men vad konstigt det kommer kännas att vara ledig men ha barnen på förskolan :)

Nu har jag precis lagt upp några annonser på Bloppis och på det blir det vidare ner i säng!
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar