torsdag 8 augusti 2013

Currynalle

Entré 9.30-15 idag. Bara entré... Men jag skaffade mig lite jobb så jag fick komma ifrån lite. Bland annat fick jag ta segwayen upp till björnvisnigen. Själva segwayturen var ju en upplevelse i sig, den har blivit helt bäng. Först gick den inte starta och sen gick den inte att stänga av. Jag var livrädd att den skulle stanna när jag susade där i fullfart, undrar om det skulle bli tvärnit liksom? Björnvisningen var skitskoj, Varulven blev alldeles tokig i en låda med curry och gned in hela sig i det. Mest gned han in på huvudet vilket blev helt gult (se bilden!):)

Hemresan från parken var ju mindre skoj, spöregn och 80 km/h på motorvägen. Väl hemma hämtade jag hem två kalsongnissar från dagis och så fick de åka hem och hoppa direkt ner i badet (de hade varit ute hela eftermiddagen och var dyngsura!-tummen upp!)! Efter en liten stund kom familjen Alicia också, de hade underhållt sig med en cykeltur på kanalen följt av ett besök på stan under tiden vi jobbade. Nu ska det ätas middag här och det kan nog bli så att det blir ett glas vin till!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar