söndag 18 augusti 2013

Budgetallergi

Min lilla lattjo-kille och jag <3

Att gå från högsäsong till lågsäsong är sååå trist. När man precis vant sig vid fullt ös dagarna i ända så är det dags för lågsäsong och stendött, bara sådär direkt. Skittrist, verkligen. De gäster som tjatar om sina barnvagnar är dock inte färre, konstigt nog. Inte de som vill ha tillbaka pengarna för biljetten eftersom det regnade heller...!

Har varit oense med karlsloken hela dagen dessutom. Elton har feber vilket betyder att någon är tvungen att vab:a imorgon. Efter att ha tagit alla dagar hela våren (eftersom M började nytt jobb!) tyckte jag att det var hans tur, något vi inte var överens om. Han menade att det inte var ekonomiskt försvarbart, eftersom jag åker 15 mil dit och om jag vab:ar ändå kan få 80% av lönen. Sedan tjatade han om att göra budgetar och bara han nämner det ordet får jag utslag över hela kroppen! Jag är verkligen allergisk mot budgetar! Jag jobbar i alla fall imorgon...;-)

Nu ska jag slänga mig i ett varmt bad innan det är dags för myskväll med karlsloken (han ska nog kompensera mig för den allergiska reaktionen han bjöd på tidigare?!) :) Imorgon börjar det liv jag trivs så himla bra med , jag kommer ha möjlighet att träna igen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar