söndag 11 augusti 2013

Lyxtält!

Campargrabbar <3

Jag sov faktiskt gott i vårt "lyxtält" inatt. Trots att vi bodde mitt på savannen hade vi både sängar, lampor, element och möjlighet att ladda mobilen :) Jag var tvungen att gå upp och kissa en gång och jag vågade ju inte gå ensam så Mange fick följa med och så lämnade vi Ellioth ensam i tältet (han sov som en stock!). Imorse vid 8 var ena guiden ute och gal som en tupp och slog på djungeltrumman för att väcka oss alla då frukosten var framdukad. Vi mumsade i oss bröd, yoghurt och äggröra innan det var dags att röra sig hemåt för grabbarnas del, in i parken för de andra gästerna och jag drog mig ner till hotellet och spa:t för en skön dusch då jag börjar jobba vid 12 idag! Egentligen skulle jag varit ledig och firat min stundande födelsedag (imorgon fyller jag gamling!) men jag bytte ett pass för ett par veckor sedan och fick detta istället! Mor, far och svärmor och svärfar kommer ändå på kalas och firar mig, men utan mig. Vi får väl se om de är kvar när jag kommer hem :)
Idag jobbar jag som showvärd inne på Delfinariet vilket inte känns sådär jättetråkigt i detta spöregn :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar