fredag 23 augusti 2013

Ligger lite efter...

Todays student! Ser ni förresten mitt nya skal till mobilen?! För er ynglingar ska det likna ett kasettband. De fanns under min uppväxt och kan väl jämföras med dagens cd-skivor :P

Imorse tog kidsen och jag sovmorgon så jag lämnade dem först 9.30. Då stod Tuwis innanför grinden och väntade på Ellioth så han pyste iväg direkt medan Elton, om än lite mer purket, tog bästa Marie i handen och gick och vinkade till mig <3 Därefter for jag till universitet för seminarium där jag fick rätta vår lärare lite :) Påvägen hem svängde jag förbi Ica och hämtade ut mina böcker som kommit och efter det åkte jag förbi Signalen och fyllde upp mitt Nutrilett-förråd. OCH köpte 2 kg godis som jag sitter och mumsar på nu :) Jag firar att jag denna vecka gått ner 1,7 kilo, tjoho! Så imorgon har jag nog gått upp 2 kilo igen...hmm...
När jag hämtade böckerna insåg jag att jag hade en massa litteratur att ta igen, cirka 100 sidor, så det sitter jag med nu! Snart är dock Mange på g att hämta upp kidsen på förskolan och sedan hämtar de upp mig, vi far ju på fredsgsmys till Ljungsbro! Så några sidor till måste jag ta tag i nu innan jag kan ta helg...

Trevlig fredagskväll alla godingar <3!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar