måndag 19 augusti 2013

Tjock? Smal?

Alltså den där bilden, nej jag ser inte så tjock ut... Ögonen ser det där men hjärnan säger "tjock, tjock, TJOCK!". Vågen säger också tjock, eller är det hjärnan som säger tjock? Ögonen då, vad ser de egentligen? Vem ljuger för vem? Skulle vilja ha den där "spegeln" som i högra bilden, "no mirror needed" liksom... Jag blir ganska trött på mig själv. Ibland.

Ikväll började jag äntligen träna igen. Jag har verkligen inte haft möjligheten innan då vi haft högsäsong och parken varit öppen till 19. Idag slutade jag 16, då hann jag. Och från och med imorgon börjar ju skolan och då kommer tiden finnas där igen. Tummen upp! Bodypump var det som gällde idag och trots att jag körde på lätta vikter så tror jag det blir svårt att framförallt gå imorgon. AJ som fan, redan liksom :S!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar